kan inte sova...

kan inte sova...

första dan idag på kebab citty i alla fall. gick verkligen super bra.
ska få jobba extra ganska mycket ser de ut som, så kanske bli en sommar med ganska mycket pengar endå om man har lite tur.
Ska få jobba min första riktiga natt på fredag med allt fylle folk, kommer nog bli en rolig kväll/natt. jobbig tid bara ;/
men det bli nog bra, jag få se de positivt att jag får pengar.

sola & träna med emz idag, sedan tog en cykeltur hem, känner mig verkligen mör i benen just nu.
Lär ska falla ihop i morgon på frilufsdagen, men ska då bita ihop vill inte sabba betyget i idrott. :D
Ska försöka sova nu i alla fall.

oskar, din mupp. Saknar dig, sov gött älskling. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0