daltons.

japp de var där man höll hus igår kväll.  
satt och drack lite öl hemma oss emma innan vi drog till linda. Satt och pratade och hade de trevligt, så har jag en klumpig kusin som råka välta emmas vinglas, som tur var så hade linda ett par byxor att låna ut till emma iaf.   när väl satt där och prata så kom jag på att jag skulle gå och säga hej till nos, emma och sonja. Så blev där ett litet tag.  Gick sedan hem till linda igen, sedan kom oskar,  sedan drog vi ner till daltons nån gång lite senare.
Nån gång under kvällen så stod jag, emma och oskar utanför för att ta lite luft och på nått sätt så låg vi på backen på 2 sekunder. Men var väl till att resa sig upp och forsätta kvällen.
Där inne igen så träffade fotografen och micke där inne. :D
Åkte iaf hem med ante nån gång, ha ett svagt minne av de, men vi kom hem iaf .
Rätt slagen idag i alla fall.  menmen de kan de vara värt, hade en toppen kväll i alla fall.


             


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0