1,2,3,4,5,6,7,8, stopp

1,2,3,4,5,6,7,8,9 sen tar de stopp.  insåg inte vad jag håller på med . insåg inte vart gränsen va . nu har jag kommit långt över gränsen och allt är bara värre än förut.  ha inte våga berättat, men jag lita på dig och nu ångrar jag att jag ha berättat de . kan klara detta själv ;/


Påväg

Jobbat förut, när är på väg till sporthallen där ska jobba så kommer johans blå gulliga bil åkande, någon he ner rutan och ut så sticker Olles huvud fram, 5 sekunder senare så hes baksättets ruta ner och brossan hans sticker fram sitt huvud , dom börja skrika och gapa som dom alltid gör och erbjuder sig att lifta mig. Inte för att de var långt att gå,  men kul att åka träffa dom. Så klart åker med dom ., inte varje dag man träffar dom , iaf inte när dom inte bor i här stan..  en kort sträcka men vi hann med att prata en hel del.. var super trevligt.   Vart bjuden att komma och festa där uppe när dom är hemma nått. vore skoj iaf .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0