Tisdag dag / kväll

"ledig" idag då, eller jag snarare tog mig ledigt.  vart en massa solande för hela slanten idag, men om fått nå färg de är en annan femma de. sedan blev de av till att åka och kolla på studenterna på skvaden. sen blev de stan och kolla in läget men åkte hem ganska fort när lakt undan de som ska köpas ;)
Mot kvällen så blev de promenad runt sidsjön med sandra och stefan, väldigt mysigt och mycket underbart prat.

     

Sen när kom hem blev de till att käka och sedan dra ut igen.  Micke & Olle är i stan och lever livet så passa på att träffa dom. Micke har precis köpt en snygging, en röd raggarbil :D Hur cool som helst, så jag vart bortlovad ett åk i bilen , han höll vad han lovade, han kom upp till mårtensrobacken och hämta mig :D
Så nu sitter jag vid Mickes polare Antons dator och nördar mig lite medans Olle sitter och dricker öl och Micke får cola ;) Blir väl hemgång snart.



image87

Denna bild togs förra sommaren, så mickes bil ger härliga sommar känslor, precis så roligt som vi hade de förra sommaren, även om jag blev bort klippt så ska jag sitta där brevid. Ni får tänkte er de istället ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0