Snäll joel

Som ni alla då kanske vet så har jag tappat min mobil i vattnet ute vid spikarna. Så den är ju helt död.

under dom två senaste dagarna så har lånat mammas telefon så har gått bra, men nu vill hon ha tillbaxs den.

Så jag har pratat med telia joel ;)  och han tyckte lite synd om mig så jag ska en telefon av han från telia,.

Inte precis en ny, men en telefon som jag kan klara mig på tills jag ska köpa en ny, gulligt av honom iaf.

Han hade två telefoner som jag skulle få välja på, så lite halv roligt men vet inte vilken av dom man ska tänka sig att ta, ena är liten och gullig och inte den nyaste, medans den andra är lite mer "cool" och är en sony ericsson <3 men jag vet inte :P Kanske blir olle dolle doff ;)


image120

image121         


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0