så glad så glad

Dagenbörjde lite taskigt, men vad fan sånt som händer en del dagar.
Åkte iaf ner mot stan vid strax före halv elva tiden, drack en kaffe med johan innan började jobba vid 11 tiden.
Efter jobbet så kom niklas och hämta mig så åkte vi till hamnen och väntade på anders & sarah.
De blev lite kubb turnering, jag & sarah ägdre niklas & anders ;)


Idag har fått veta att jag kommer att få en 3 dagars biljett till gatufesten , grymt skönt så slipper betala de.
Sedan har jag fått reda på att jag kommer få åka gratis upp till östersund, få gratis boende + mat under den helgen + 3 dagars biljett till yran , och sist men inte minst så kommer få åka gratis hem igen.
woow vilken helg de kan inte bli så mycket bättre. Nog för att jag måste sjukanmäla mig från arbetet på fredag, men de kan de vara värt. Eller om man kanske skippar torsdagen och åker upp efter jobbet så tjänar man in pengarna för dagen och sedan är det party för hela slanten ;)


Toppen nyheter..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0