promenad.

vart lång promenad runt sidsjön idag. Ska iaf sluta gå själv när ska ut och gå.
Stötte på 3 turkar som drack öl och tog massa kort på allt och alla. uscha för dom och allt de dom gjorde..
vart en lång dusch när kom hem för tvätta mig 100000 gånger om.. om de hjälpt vet jag inte.
men som tur är så mötte jag po så vi gick ett varv tillsammans, min räddare runt sjön ikväll. :P
vart en massa prat och vi lyssnade på när turkarna sjön från andra sidan. . och på vägen runt sjön så hitta vi en sötis bil ;) en sandra bubbla :D

image118

Fin utsikten från huset.

image119


Kommentarer
Postat av: BTK

haha å raggartärningar hade den väl oxå :D

2007-06-19 @ 19:54:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0