Lista


snodd av emz ;)

DE SENASTE 48 TIMMARNA, HAR DU:
Gråtit:
Nej.
Köpt någonting: Ja,kläder
Sjungit: Ja, igår på cruisingen.
Sagt "Jag Älskar Dig":  jaa
Träffat någon ny person:  Japp.
Saknat någon: Ja..
Kramat någon: Ja, anna-frida, oskar och anders
kysst någon: jaa <3

FÖRSTA:
första bästa kompis:
Anna-Frida
första jobb: Cafe Charm
första kyss:  Anton ..
första inhandlade skiva: Spice Girls
första förälskelse: Pelle ..
första begravning: farfar <3
första piercing/tatuering: I näsan, 12
första kreditkort: fick när var 16
första riktiga kärlek: Olle
första fiende: Vet inte..

HAR DU NÅGONSIN:
Sagt "Jag Älskar Dig" och menat det:
Ja, annars säger jag det inte.
Bråkat med ditt husdjur: Det har hänt.
Drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag: Jaa
Hånglat med en kändis: nja

EXTRA STUFF:
Dricker du:
vatten för de mesta
Vad är du mest rädd för: för att mina drömmar ska hända i verkligheten
Vilka kläder sover du i: Trosor & tröja
Vart vill du gifta dig: i en liten kýrka, men vet inte om jag vill gifta mig.
Vem hatar du verkligen: min helighet
Varit kär: några gånger
Kör du bil: Ibland.
Har du ett jobb: Japp.
Gillar du att ha folk omkring dig: Ja, men inte jämt.
Är du ett hälsofreak: Period vis.

SENASTE PERSON SOM:
Sov i din säng:
Jag själv
Såg dig gråta: oskar
Fick dig att gråta: mamma
Du delade en drink med: en kille på krogen
Du gick på bio med: oskar, tror jag.
Du gick på stan med: Niklas
Skällde på dig: mamma?

STUFF:
Har du varit kär i någon du inte haft någon chans på:
 Ja, uppenbarligen.
Är du ensam nu: Nej.
Vill du gifta dig: hmm jag vet inte ;/
Vill du ha barn:  Ja, ett i alla fall.


FAVORIT:
Månad:
Juli & mars :D
Sten: någon röd ;)


SENASTE:
Låt du hörde:
Markoolio -Ingen sommar utan reggae (ft Daddy Boastin)
Film du såg: Next ..
Mat du åt: Pannkakor.

Kommentarer
Postat av: emz

hoho din tjuv ! :D

2007-06-15 @ 20:25:36
URL: http://emmajohannasillman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0