lista ;)

snodd av sonji <3


Är du:

Förstående:
nja ibland
Osäker: ganska ofta
Intressant: nee
Hungrig: nope
Barnslig: ibland
Lätt: som en plätt!
Skoltrött: sommarlov
Rolig: de vette fan de .
Pratglad: inte jämt
Frågvis: beroende på 
Organiserad: ......Hahahahaha!
Blyg: ibland
Attraktiv: ne
Ansvarsfull: ganska iaf ^^
Vegetarian: nope
Besatt: av musik  
Arg: mjo
Ledsen: Ibland.
Glad: lite  
Filosofisk: idag på jobbet
Svår: lite kanske
Positiv: för  de mesta
Lätt att förföra: Nja/jaa
Bra på att ge komplimanger: ibland
Snäll: när känner för de
Fåfäng: Nope
Piercad:  tungan och öronen!
Bestämd: japp
Morgonpigg: nja

Övrigt:

Hur bor du: Hemma ^^ just nu iaf
Brukar du komma i tid: Beror på vad ska göra
Vad hade du i din mun senast: tugummi  
Har du bra kondition: Ibland
Hur lång är du: 164 ca
Hur känner du dig just nu: tröttis
Hur upplever du dig själv som person: galen/glad
Vanligaste färg på dina kläder: hmm jadu svart kanske?
Kan du laga mat: om jag vill.
Vad jobbar du med/pluggar du: media
Vad har du på dig just nu: mjukisar och ett linne
Har du någon fobi: jaa
Hade du en bra kväll igår: Ja de hade jag verkligen
Vilket är ditt senaste inköp: igår, öl på krogen
Din favoritdryck på morgonen: äppelJuice
Projekt just nu: fixa kebebtallrikar på kebab city ;)
Vilken tid gick du upp idag: 08:30
Var fick du dina senaste pengar ifrån: lönen
Har du sovit i din egen säng inatt: Jajamensan
Vad hade du sönder senast: en tallrik på jobbet
Senaste alkoholintag: igår fredag
Har du haft mörkt hår: har de just nu iaf

Vem snackade du med senast: anders
Stjärntecken: kräfta
Varm favoritdricka: te.
Favoritdricka när du är riktigt törstig: Vatten
Alkoholhaltig favoritdricka: hmm finns massa favoriter
När gjorde du senast något riktigt dumt: igår 
När hånglade du senast: igår
Saknar du någon just nu: ja
Gillar du dokumentärer: beroende på
När fikade du senast: igår med idispidis <3
Vad ska man göra för att få dig irriterad: fråga oskar, han lyckas ganska ofta.

Snyggast just nu: vet inte.
Snygging denna vecka som inte är din pojk/flickvän: en kund från jobbet som kom in idag ;)
Om jag kunde skulle jag: vilja flyga ;P
Het person jag vill känna bättre: jens ..  
Katter är: söta
Snällast denna vecka: idispidis
Person som gör mig engagerad: anna
Någon jag stör mig på: du vet vem du är
Bekant jag vill pussa på: fredrik
Är du dödligt kär: jajamensan, <3
Diggar mest: "turken" på jobbet
Om jag var döende skulle jag: ha sex hela dagarna ^^
Jag blir kåt när: jag blir kåt :)

Intressen: jobba, musik, festa , träna , umgår med nära&kära
Vad gör du just nu: svara på denna lista, kollar på film och gäspar
Senaste person du kramade: lina
Senaste person du ringde:  anders
Senaste person som ringde dig: honk
Hur många speglar finns i det rum du är i: 
När var du i en affär senast: Igår
Vad har du för framtidsplaner: flytta hemifrån
Vad drack du senast: te
Har du stadigt sällskap: ja det har jag.
Vill du ha barn:" i framtiden
Längtar du till din nästa födelsedag: jaaa
Har rakat dina ben någon gång: japp
Är du sugen på något nu: på oskar  
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: 1 - 2
Hur vill du ha ditt kaffe: lite mjöl.  
Använder du hudkräm: varje dag

Byter du kanal under reklampauser, går du därifrån eller sitter du kvar vid TV:n:  byter kanal
Har du någon gång gjort något olagligt som resulterade i att brandkåren fick rycka ut: en gång ;/
Attraheras du av män med skägg: de e sexigt de ;)
Micro-pop eller poppa själv: poppa själv
Fredrik Lindström, Henrik Schyffert eller Kristian Luuk: Kristan Luuk
Vad ska man göra i en dusch: duscha och ha sex ^^
Hångel: kommsi oskar ;)  
Hur märker man av din charm: de märker du ;)
Brukar du baka: ibland så händer de.  
Röstade du i det senaste valet: Nej jag var alldeles för liten.
Är du nöjd med ditt liv som det är nu: kan bli bättre.
Är du mytoman: nope
När åt du senast: vid halv åtta tiden
Vilken låt lyssnade du senast på: Björn Rosenström - Vi är pojkarna som busar ....
Har någon annan sovit i din säng inatt: ne :(
Vad tycker du är fint: oskar är fin <3
Vad tycker du är äckligt: ORMAR
Vem fick du senast sms från: anders ;)
Har du pengar på mobilen: självklart ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0