stan dag

klockan är reda fyra, vart har dagen tagit vägen. har hunnut med jätte mycket idag.
Åkte ner med kvart över åtta bussen till stan, tränade och kom hem vid halv 10, käkade lite och gick med mamma och lämnade sebbe på dagis, så gick vi ner till stan åt lunch och köpte julklappar.
Mamma har då inte köpt så många julklappar till mig så idag fick jag vara med och bestämma.

har / ska få

Sebastian shampoo / balsam / hårspray / en produkt som man har innan man fönar håret
3 ögonskuggor, en hålla smiket kvar spray  
ett par skor
en smikning på make up store med samt smink .

tack kan passa på att säga redan nu....

Kan passa på att säga att jag verkligen har velat omkring angånde nyår, eftersom jag var så peppad förut och sen bara dog glöden. Men nu har jag iaf bestämmt mig,
Ska ha en nyårs middag / fest hemma.
Med andra ord, ska bli riktigt riktigt riktigt full.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0