sammanfattning av helgen

fredag: började med att jag, oskar , max , viktor, mattias & niklas var på olerys och käkade, bra mat och jätte trevligt sällskap. Efter de så gick vi alla hem till niklas där vi satt och drack lite öl och förfestade med hockey spel och en glimt av idol.  Senare mot elva tiden så var en del väldigt peppade till att dra ut så de blev att vi traskade ner mot liquid , där träffade jag turk nissarna från kebeb city, så blev en massa skålande med shotar ;) Så helt från ingen stans så kom erika, lina & nadja ,men dom gick lika fort. Så efter ett tag så blev hyffsat less så ringde erika och frågade vart hon var , så hon och jag gick till dallan träffade massar roligt folk, och kvällen slutade med att jag sjöng lite kareoke och dansade. Efter ett tag så kom oskar ditt och klckan vart ett så dallan stängde så vi gick på coppers eller förlåt bk där alla andra var. Där blev de en massa mera cider och massa mer dansande med linnea , madde och massa frågetecken.  Hade jätte roligt den kvällen i alla fall.

Lördag: vaknade vid ca 9 tiden med huvudvärk och var jätte pigg. Vart springa upp dricka massa vatten sen blev de att jag la mig soffan kollade på tv och käkade jordnötsringar. De var jätte gott.  Sen efter ett tag så blev de dusch och åka ner till stan och kolla på vad nu än de heter på torget :P sen åkte jag & oskar hem till mig fikade lite så åkte vi ner till stan sedan igen för att kolla på finalen. 
Vid halv 4 tiden så åkte jag & anna-frida till sporthallen för att träna ett medel pass med live musik från bandet permabandet :p de var helt okej.

Sen på kvällen så blev de en massa kollande på tv med en hambrugare brevid mig :P senare den kvällen så blev de utgång igen :P

söndag
vakande upp var jätte pigg och åkte ner på stan och träffade viktoria gick runt och kollade på julskyltningen sen åkte hem för min fötter var verkligen till is och julsyltningen var verkligen sämt detta år, inge julkänsla alls. senare mot middags tid så kom oskar , så de blev mys hela kvällen.
Jobbigt nog så hade verkligen svårt att sova igår, fick som 10 knivar i magen och fick verkligen panik. när nästan hade somnat så började ramla ner snö från taket, så fölg upp i sängen av de , är ju så lättskrämd så igår var allt imot mig skulle verkligen inte få sova.
så imorse när oskars álarm började ringa så var redan vaken .  Somande iaf riktigt någon gång vid 7 tiden så när klockan ringde vid halv 8 så var verkligen död så slutade med att jag gick upp vid halv 11 istället för halv åtta, de var verkligen jätte skönt .

Huga nu orka inte skriva mera :P





Kommentarer
Postat av: Nordis

det var verkligen en helguppdaterare som hette duga! jag hoppas du mår bättre i magen snart!

2007-12-04 @ 17:01:14
URL: http://boppan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0