nyårs planer

planerna ändrad från en dag till en annan.
skulle först hyra stuga med några men de sket sig, sen skulle bo i våran stuga men där kommer de vara dagis så de kommer inte orka, så skulle bo på hotellet, men ingen var på angående de.
så skulle bo med robin och grabbarna i deras stuga. den möjligheten finns fortfarande kvar.

men känner mig inte alls peppad till att åka till fjällen över nyår, har pengar men då kommer få leva fattigt i ett bra tag när nyår är över. Har ändå firat nyår där uppe förut, och dom som skulle vilja vara med där uppe  kommer inte få träffa över huvudtaget,så har haft planerna på att stanna hemma.

De blev iaf en het prat stund om vad alla tjejor ska göra på nyår, så berättade jag att jag fundera på att vara hemma, så som de värkar just nu är de stora planer på att de är FEST hemma oss mig på nyår :P


image200

Kommentarer
Postat av: emma johanna

Niice ! :) synd att jag är i usa. hade velat festa med dig. kram

2007-12-13 @ 21:29:28
URL: http://emmajohannasilllman.blogg.se
Postat av: Nordis

låter som en bra grej:)

2007-12-14 @ 10:46:47
URL: http://boppan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0