lördag dag / kväll

jadu en låg och färdfull dag må jag säga.
vart på stan, birsta, handlar mat och alkohol och massa annat med pappa.
Fick även mina julklappar av honom idag. tack för dom .
Åkte från pappa till niklas , där de jag, max, johan & niklas spelade NHLför stunden,  när alla var less på de så drog vi till niklas ( en annan ) och kikade på lite filmer,

vi såg

1. fantastic four, rise of the silver surfer

2. Supersugen

efter en massa film tittande så blev de att åka hem,  sitter nu då hemma med en öl i handen,
vart sugen på en öl hela dan lång, kunnde inte hålla mig såvar bara tvugen att öppna en . 
Lite tråkigt när man är ensam bara, allt folk är ju borta eller sover , vill ju inte väcka någon precis. 
men blir till att dricka upp ölen och gå och lägga sig .. 

natti natti iaf alla. sov gott

puss
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0