lite smått och gott

I fredags var de fest oss Emelie, blev ett jädrans drag och alla vart as kalas :P Massa skålande, spelande och sjungande. Alla var peppad men tror frun som hade festen var mest peppad och mest påverkad :P
Emlie oroa dig inte, nästa fest blir lika grym.
Senare mot kvällen så kom älsklingen och hämtade mig så åkte ner till stan köpte med oss max hem och sedan blev de sova.

Lördagen började ganska tidigt, vakande av att älsklingne ställt klockan för han skulle iväg på uppkörning, så¨kunnde inte somna om sedan. Så begav mig till stan och köpte julklappar med Viktoria. Sen på kvällen så kom älsklingen vi pratade en massa allvar, sedan blev de till att sova.

söndagen började med att jag var helt slut, älsklingen klocka ringde vid vet inte när, känndes som mitt i natten.
hade tänkt åka med han till stan så jag kunnde träna, men var helt slut så jag sov vidare. Blev träning på kvällen så blev de hem och se film och mysa med älsklingen sedan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0