katastrof

fredag

dagen började med att jag hade en lektion i, som senare slutade med att jag drog ner till hammnen och öppnde ölen vid 3 tiden. Förfest hemma oss ante & johan innan vi skulle iväg till stdashuset och äta julbord.
Väl inne på sdatshuset, bra mat men väldigt tråkigt måste säga iaf. timmarna gick och vi skulle helst plöstigt gå till ante för några av dom som var där skulle hem till han igen, jag var lätt på var inte dikret så roligt på stadshuset.
Så hur som helst så var nere i hamnen och de blev lite bråk och en smällande dörr så blev de tragskandes in till stan sen igen. Blev inte alls som hade tänkt att kvällen skulle bli, slutade med att jag var väldigt arg iaf.
Med en massa **** där så träffade jag niklas, ett ljus lyste upp dansade och gick ner och drack lite öl med honom,
kan ju iaf säga de var de ända som var bra stadshuset förutom maten och alla drink biljetter jag hade.

Väl senare så gick jag mot liquid där jag träffade micka, fanny , anna, jocke , niklas, & joel. Klockan var ganska mycket så dom stängde nästan på en gång när vi kommit ditt, så resten av gänget skulle dra till stdashuset där vi nyss hade vart, var sugen på att dra ditt med dom, men en viss personen hade druckit lalldeles för mycket och mådde lite dåligt och sa "vill åka hem", så blev åka hem med han, så när väl var hemma så tänkte åka ner igen , men hade inte lift så blev kvav. natten slutade med att jag låg på soffan.
Blev iaf inte en rolig kväll, den sämsta kvällen på länge, även om de var gratis drinkar.

Lördag

Vakande på soffan vid 8 tiden av at de plingade på dörren. Så gick och la mig i sängen och sov vidare framt till klockan 10 ca. Så gick upp fikade tog de lite lungt och sedan gick och la mig igen. Vid ca 12 tiden så drog mig in mot stan för att jag skulle jobba några timmar, så nu sitter hemma här. Hade planer på att gå ut men ska nog ta de lungt så som planerna är just nu iaf ;)
Olle ringde förut och sa att han och Micke och gänget skulle ner till Sundsvall glida omkring och kanske stanna och ta några öl, dom hörde om kåren. Eftersom ikväll så kostar bara en starköl 18 kr, så då lär de ska bli några om man drar ditt och dricker. Men får se, har planerna på att träffa dom först i alla fall, så får vi se om de blir någon öl drickande eller inte, kanske blir en mer lyckad kvälli så fall.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0