hårda paket

tänkte precis slå av datorn och lägga mig i sängen så skrev en person till mig.
vi har väl alltid snuskat oss på msn och i verkligheten när träffas förr i tiden.

Nu snuska mig bara med älsklingen min ;O) de vet du älskling.

men men  för ca 2 minuter sedan så blev jag bjuden ner till stan för att kolla på film, som efter yttligare 1 minut vart i fråga om jag ville ha ett hårt paket som en tidig julklapp som sedan vart en fråga om jag har haft haft 3 kant , några minuter senare slutade de med att jag skulle få två hård paket om jag var villig att komma.
Vilken julklapp, de roligaste var nog repliken som pesonen sa
" sen vet jag att du gillar få kuk är de inte så " 
vet inte om jag ska skratta eller gråta, personen som de handlar om vet att jag har oskar och att vi är tillsammans.
de första han sa när nämde oskar var " han får inget reda på :D "  HELT SJUKT.
allt du äns kan komma på tanken att tänka en sådan tanke, du vet att de funkat förut men inte i dagens läge så är ideen körd, sjunker inte till den nivån.. sorry **** ;)


förlåt älskling , var bara tvugen att skriva och berätta om de, så sjuk så sjukt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0