fredag kväll.

Dagen har gått ganska sakta, bara vart på stan med anna-frida och pratat en hel del, så vinkande hon och jag av peder som ska till någonstans .. Senare blev de att ta bussen till nacksta för att sedan handla in mat till nyårsafton. Sedan blev de en sväng till stan igen, för inhandla en ny parfym, så träffade oskar på stan så åkte vi hem till honom, men hann inte mer än åka så skulle ner till stan igen för att möta sandra och ta bussen hem till mig.
Vi har käkat lite chips kollat film och pratat samt druckit lite öl eller i alla fall jag har gjort de :P haha ..
sedan kom elin & tom och hämtade sandra, så mina planer var krogen men nu sitter jag här med grabbarna grus och dricker öl :D blir nog ingen krogdel för oss som de värka just nu , billigare att dricka de vi har här ;)  blir en långt fest isätllet :D

bara komma om ni har lite för er, finns öl ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0