fest fest

Igår onsdag ( annandagen - mini lördagen )

var barnvakt hela dan, var lite segt men dagen. mamma kom då hem vid ca halv 4 tiden.
då fick äntligen ta en dusch så kunnde göra mig i ordnig.

Jag & sandra vart bjuden på middag hemma oss madde, där vi hade en del av förfesten med lite sing star med lite chips och mys. Så klockan blev allt mer , tiden bara försvann så blev panik åka in till stan och ta resten av förfesten i bilen :P

väl inne i stan så han vi precis in till halv 11 så att vi slapp betala in oss.  blev att jag, sandra, madde , stina och anneli begav oss till baren, tog mindre än 5 minter så träffade mange och larsson blev en prata stund med dom, gick sedan vidare då träffade niklas och stefan,  senare så träffade på olle och foppa, & johannes som hängde med resten av kvällen. Fick även upp olle på dansgolvet och de var verkligen inte illa, han kunnde verkligen dansa, medans jag dansade med olle så dansade madde med foppa,  sluta med att både jag & olle blev illamånde så vi gick till rockbaren köpte oss en öl och satte oss sedan i trappan och pratade en hel del.
Ölen var slut, de var dags att fylla på men slutade att vi båda hamna på toalettern, där utanför träffade robin så blev pratastund med honom, roligt att träffa han.
Sen gick vi och ragga upp foppa, men de var ingen idee.
Så vi gick till baren där vi träffade johannes som var väldigt full, johannes och olle hade en tävling, vem som kunnde få flest kyssar under kvällen. Johannes vill att jag skulle ställa upp och hjälpa han men eftersom olle ledde med 2 - 0 så han kännde väl pressen på sig för han ville verkligen vinna, de var de ända han nästan pratade om, men jag var lite elak gav han en liten diss och sedan så låsas pussades olle och jag varandra när han såg, så då blev de helt plötsligt 3 - 0 till olle, de var ganska roligt.  Sedan blev de ännu mera dans och klockan var kvart i 2 och dom stängde 2 så vara bara att dansa av sig, sista kvarten på dansgovlet träffade jag mattias och viktor. vilka moves grabbar ;)
Gick och hämta min & olles jacka så blev de en kram och så drog vi vidare, trodde jag att vi skulle i alla fall, men dom liftade hem mig.
 
när dom hade släppt av mig utanför mig så träffa en grann kille som bor i husen ovanför oss, som hade kommit hem precis med natt bussen och skulle ha efterfest hemma oss honom,  kalrt jag var på , klockan var inte äns 3 så kunde inte gå hem och sova heller. Så blev kvar där ett bra tag.
Kom hem vid någon gång efter 4, blev en macka och sedan slockande som en jag vet inte vad.

vakande vid ca 8 tiden av att mobilen ringde , jävla privat nummer igen som ringde men svarade inte. utan somnade om ganska fort efter läst smsen som inkommit. vaknade sedan vid 12 tiden och var ganska seg. har vart seg hela dagen, men nu börja kvällen har en masas att göra .

1. Handla
2. städa toms lägenhet
3 film med tom ( kanske )
4. hämta alkohol från ante
5. hämta pengar & kläder
6. åka hem sova

Ja, snart är de då nyår. som dom flesta vet så blir de inge fjällen för mig utan jag ska vara hemma och ha nyårs fest hemma här. med goda vänner. kommer bli jätte mysigt.

Kommentarer
Postat av: Lisa Walker

Jajjemen ;P såklart du skulle vara med.

2007-12-27 @ 22:28:24
URL: http://lisawalker.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0