personligt


PERSONLIGT

01. vad heter du?
sandra kristina persson
02. vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja? sandra duger
03. vilka andra namn hade dina föräldrar tänkt ge dig? amanda
04. vilket stjärntecken är du? kräfta
05. vilken årgång är du? 1989
06. vart bor du? Mårtensro, sundsvall
07. bott utomlands? nej, men skulle vilja
08. flyttat antal gånger? 7 gånger under 17 år .
09. vart skulle du vilja bo?göteborg eller utomlands
10. vilken skolklass? MP2b - lite snyggare, lite bättre
11. vad vill du bli när du blir äldre? inte en annning.


UTSEENDE

01. hur lång är du?
164
02. hur mycket väger du? 62 kg
03. hårfärg och frisyr? mörkt och tråkigt
04. ögonfärg? bruna
05. mest nöjd med? inget alls
06. minst nöjd med? min mage
07. skostorlek? 37- 38
08. glasögon? ja
09. har du några piercingar/tatueringar? 2 piercingar, tatuering på ingång.


MITT RUM

1. stort, litet eller mitt emellan?
lagomt, fast skulle vilja ha större
2. vilken färg på tapeterna? gråa
3. vilka färger går rummet i i övrigt? vit, svart, rött mm
4. vad vill du ändra där inne? allt
5. vad har du där inne av följande:
a) tv? yesbox
b) video/dvd? dvd
c) dator? yesbox
d) stereo? yesbox
e) telefon? min mobil
6. vad ser du om du tittar ut genom ditt fönster? en sandlåda
7. vad gör du oftast i ditt rum? sover, kollar på film , myser, dansar
8. favoritpryl i rummet? sängen, sterion

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0